Vucut genisledikce derimiz geriliyo maalesef. Ben de yasiyorum 19-20.haftalardan beri. Simdi 30 olduk hala var, kuruluktan artik dokuluyo pul pul. Oncelikle doktorum excipial lipo verdi, ilik dus almak rahatlatir sık sık al dedi. Gunluk almaya calisiyodum ama artik zorlandigim icin iki gunde bir aliyorum. Ve banyoda lif kese kullanmayi biraktim, cildim asiri hassaslastigi icin farmasinin aynsefa sabunuyla elimle ovalayarak yikaniyorum. Bunu yapmaya basladigimdan beri rahatladim. Liflenmemek asiri rahatsiz ediyo psikolojik olarak 😅 ama cildim rahatladi resmen asiri hassaslasmis. Bide sicak suyla yikanmamaya calis canim. Bebek sampuani kullaniyorum cogunlukla. Her turlu vucudum kuruyo ve kasiniyo sacimdan bacaklarima kadar ama en aza indirgemek icin bunlari yapiyorum.