Merhaba hanımlar Benim şeker testim yüksek çıkmıştı şimdi diyet yapiyorum diyetle sekerim indi çok az yemek zorundayım çok iyince sekerim yüksek çıkıyor o yüzden az yemek zorunda kalıyorum ama sanki bebegimin hareketleri yavaşladı böyle bi durum yaşayan varmı sizce diyet yüzünden olabilirmi
Hafta 26+1