Herkese mrb, bugün iki defa kanamam oldu, panik halinde acile gittim.. ilk hamileligim ve daha önce hiç basima gelmemisti gebeligimin basindan simdiye kadar.. Su an için endiselencek bisey olmadigini söylediler ama insan yinede korkuyo.. Aranizda benimle ayni durumu yasayan oldu mu? Olduysa nasil geçti bu süreç?