Rabia37 Kızlar ayağımı burktum ve çok ağrıyor üstüne basamıyorum birazda şişlik var evde ne yapabilirim hastaneye gitsem film çekerler mi hamileyim bebeğime bi zararı olurmu film çekerken
Deniz3115 Rabia37 sıcak suyla sabunla ovala biraz bastırarak ardından da vikis varsa eğer ondan sür sar sıcak tut
Zlhb Rabia37 çıkık olabilir o röntgende çıkmaz zaten kremle ov ödem falan olmasın dağılsın varsa bal ile sarabilirsin hatta ve ayağını yüksekte tut sakın sallama iyice şişer