Busekrkmz Ben devlet hastanesinde yaptırdım doktorum söyledi hatta kaç ml olacağı hangisinden olacağını kağıda yazıp vermiştim gittim eczaneden 10 TL ye aldım hastaneye gittim tekrar orada yaptırdım ücretsiz bir şekilde
Melisuzg Deniz41 açlık tokluk şekeri baktırın o iğrenc seyi içmeyin bebeğinize yazık ilk gebelikte yaptırdım cok pismanım üç gün kendime gelemedim seker cıksa bile perhiz veriyor sadece yani dünyanın en saçma uygulaması
Gmzzz Deniz41 içeceginiz şekerli su özelde muane oluyorsanız bile testleri devlette yaptırın derim.. maddi olarak kardasınz
Cigdemveminik Deniz41 özel hastanede yaptrdm iki hafta önce fiyatı 130 tlydi sanırm devlet hastaneside yapıyor ama