Kızlar sonunda bende doğumunu yazıyorum çok şükür 37+2 de kontrol için doktoruma gittim ultrasonda baktı gelişimi herşey normal birde alttan bakalım dedi baktı bakarken kendimi kastım kastığım için suyum patladı sanırım ama hastanedeyken gelmedi eve gelince geldi neyse sonra beni nst ye gönderdi o da normal çıkınca 1 hafta sonra gel tekrar bakalım herşey normal dedi kalktık eve geldik ama eve gelirken kasığımda tuhaf bi ağrı vardı eşim beni eve bırakıp işe gitti eve geldim koltukta 2 3 dk uzandım kalkınca baktım yarım bardak kadar su aktı benden akıntı sandım 2 3 adım attım tekrar aktı anladım suyun geldiğini direkt hastaneyi aradım hemen gelin dedi eşimi annemi kayınvalidemi arym derken iyice su akmaya başladı sonra belime ağrı vurmaya başladı ama nasıl ağrı bi vuruyo nefesimi kesiyo sonra geçiyo kıyafetlerimi zor giyindim valizim falan herşeyim hazırdı zaten aldık hastaneye gittik hemen 2 dakika da bir ağrı geliyodu yolda gittik ebe baktı 2 cm açıklık var dedi odaya aldılar nst ye bağladılar 15 dk falan bağlı kaldım aşırı ağrım vardı dayanamadım epidural istedim yapıldı belim geçti ama bu sefer 2 dakikada bir makata ağrı vurmaya başladı bu belime vuran ağrı yada benzemiyodu felaketti meğerse açıklık 9 cm olmuş bebeğim baskı yapıyomuş ebe bakar bakmaz hemen doğuma aldı açılmam çok hızlı oldu çok şükür ağrı gelince tuvaletini yapar gibi zorla dedi ama ben ağrı gelince bağırmaktan zorlayamıyodum birkaç kere zorladım ama yetmedi karnıma basmak zorunda kaldılar çünkü bebeğimin kalp atışları düşmeye başladı ebe bastırınca canım çıktı sandım ama o an doğdu bebeğim doğduktan sonra bir rahatlama geldi onun sesini duyunca o 2 saat çektiğim bütün acıları unuttum rabbim doğum yapacakların yardımcısı olsun