Nzlela5 kızlar sizce doğumdan önce süt sağma makinesi alıp bulundurmak gerekiyor mu ? Sezeryan dogum yapcam bu arada . Almak gerekiyorsa hangi markaları önerirsiniz
ElvinAlaz Nzlela5 evet herkes kullanıyor mu? Hemen gerekir mi? Sonraya Bıraksak olur mu? Manuel mi ? Değil mi?
Mltmdfn Nzlela5 süt gelmemesi anında sağmayı öneriyorlarmış. Biraz once burdan biriyle konuştum oda sezeryan yapmış ve sütü gelmemiş canım cok yanıyor ama sağıyorum dedi. Manuelden cok elektrikliler daha iyi sonuc veriyormuş
Sbrt Nzlela5 benim ikinci hamileliğim dogumdan önce almadım normal dogumda hemen geliyo sezeryanda hemen gelmiyo bazen. Söle bi durum var eczanelerin çogunda var zaten ihtiyaç olursa hemen bulunabiliyo ben dogumdan sonra gerektiği için almıştım
Meleks32 Bsrasln kızlar benim göğüs yapımdan dolayı çocuk alamadı bana mecbur gerekti ilk de çok zor bir süreç geçirdim çocuk yogunbakım doktoru sayesinde kiralik makineler le tanıştım bunda eşim gitti o makine den aldı her ihtimale karşı ben götürcem nasip se
Mervenurbalylmaz Cogu arkadasım gerekli diyor, süt gelmezse anında sağarsım diyorlar, göğüsün şişkinliğini boşaltırsım diyorlar, deneyimli anneler tecrubelerinizi bekliyoruz..
Cigdemveminik Nzlela5 bence şart değil doğumdan sonrada alınabilir doğumdan snra süt olmazsa hastane tipi makina getiriyorlar zatn dha kuvvetli oluyor ve süt çabuk geliyor snrasndada alınabilir
begumseker Nzlela5 normal doğum yaptım sütüm geldi gerek kalmadı makineye. Ama sezaryen olan arkadaşlarımın da aynı gün sütü geldi hiç kimsede sağma aleti yok🤷🏼♀️ Yani pozitif düşünün gelir sütünüz.. diyelim ki gelmedi, aklınızda bi marka olsun ihtiyaç dahilinde hemen gidip alınabilir..
zlmkcl begumseker Sütünüzü hiç mi sağmıyorsunuz? Sanırım sağmak gerekiyor fazla sütü ki vücut yeni süt üretsin. Ya da hiç mi süt saklamıyorsunuz; dışarıda süt vermek için vs? Ben deneyimli değilim de merak ettim.
begumseker zlmkcl benim eve emzirme danışmanı gelmişti. 2 memeyi de emzirdiğim için hiç sağma gereği duymadım. Eğer tek meme emziriyor olsaydım diğer memeyi sağmam gerekecekti. O şekilde konuştuk.İlk zamanlar da sık sık emzirdim göğüslerden sütler akıyordu hep ama sağıp saklama gereği duymadım Zaten evdeyim diye. Dışarda filan da emzirme önlüğümüz var emziririm. Biberonla asla süt vermem meme reddi yaptığını söyledi danışman.
_aysenur Nzlela5 Canım daha bugün doktorumla görüştüm doğumdan önce alman gereken bir şey değil yani bu doğumdan sonra ihtiyaç olursa kullanılacak bir şey dedi ve doğum yaptığın gün bile hemen bulunabilecek bir şey o yüzden şuan gerek görmedim bende
kbr-altndl5 Nzlela5 Kesinlikle doğum çantanda olsun sütun hemen gelmiyor o yüzden makina çok ise yarıyor lansinohun ikili elektrikli makinasını öneririm bayağı iyi