Merhaba kızlar bebeğimi kaybettim😔 8 haftalıktı bugün 1 hafta oldu kürtaj olalı, ama hala psikolojik olarak çok kötüyüm perde varmış rahmimde. 3 ay sonra rahim filmine gireceğim inşallah. Sizden ricam bu süre de kendime nasıl bakmalıyım rahmimi toparlamak için neler yapmalıyım? Neler yemeliyim? Şu an aklımda soğan kürü var iyi olur mu acaba yapsam ? Kürtaj sonrası bakım hakkındagenel Bilgisi olan ?