Ertey Tekirdag merkezde volkan beyde normal dogum yapmayi dusunen veya yapan tanidiginiz var mi merak ediyorum. Benim tanidiklarim hep sezeryan yapti onda. Bende gittim memnun kaldim acikcasi suan 21 . Haftamdayim