36+5 haftalığız. Bugün çok hafif bir ağrım oldu kasıklarimda. Doktorumu aradım bi nst de bakalım dedi. Nst de sancım cıktı ama ben hissetmiyorum. Serum, ağrı kesici verdiler, ciğer geliştirici vurdular. Sabah tekrar gidicem. Her ihtimale karşı hazırlıklı ol dediler ama korkuyorum. Çünkü bebek daha çok küçük. 1 hafta daha bekleyebilseydik.