Kızlar 2 li test için kan vermiştik onun sonucunu almaya gittik,sonuç çıkmamış.Doktorda bebeğe bi bakalım madem geldiniz dedi baktı fakat damarının bir tanesinin yeri yanlış dedi.İkinci gebeliğim çok tedirgin oldum hayati bi tehlikesi olmaz yutkunma güçlüğü çeker sadece dedi.Daha sonra iyiki ikili test için kan almışız,bu sıkıntı down sendromu riskini artırıyor dedi o kadar üzüldümki.başına gelen varmı?kendimde sağlıkçıyım o kadar çok kişiyle konuştum ki damarla down sendromunun alakası yok diyor herkes