Gul-08 elifeldeniz benim ilk gebeliğimde doğumda aldı doktorum miyomu, sezaryen doğumdu.Şimdi ikinciye hamileyim, 6 yıl geçti ama biz istemiyorduk, planladığımızın 3. ayı hamile kaldım.
Sema-cetin68 elifeldeniz annem kaldı 😂 miyomdan sonra hiç çocuğu olmaz dedikleri halde iki çocuk doğurdu inşallah sana da nasip eder Rabbim😊
Asksjj-1552 elifeldeniz bende varmışta haberim yoktu gebelikten sonra öğrendim inşallah seninde kalbine göre olur canım 26+4oldum😊