Kiymetlibebek ya benim su gibi akıntım oldu 2 3 kez afedersin iç çamaşırımdan pantolonuma kadar geçti o gün hatta misafirlikteydim apar topar kalktım eve geldim.Kaşıntı başladı ama içten böyle ağladım ağlıcam iş bile yapamıyordum doktora gittik zaten kontrolüm vardı eşim anlattı durumu Almanyada gider gitmez direk idrar tahlili alıyorlar her gitmede orda direk bakıyorlar cok az su iciyorsun dedi kızdı doktor sonra kültür aldı ama canım cok acıdı bu sefer meğer enfeksiyondanmış bu kadar acıması direk dediler fitil ve kreme başlıyorsun enfeksiyon erken doğuma kadar yol açar kötü bişey bu hemen başladım Allaha şükürler olsun 3 4 gündür iyiyim elhamdülillah o kadar iyiyim ki anlatamam maşallah darısı senin başına