Yaprak2019 Deletedmom239 yaa tr de ne kadar çok Mila ismi koyan var, şaşırıyorum doğrusu çünkü direk Rus ismi. Bence de sahra
Gl-Misli32 Deletedmom239 kulaga daha hos geliyor boyle minnak tatli bir kiz canlandi gozumde uysal falan 😅beğendiğim isimler arasında ☺️ Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🌹
Deletedmom239 Yaprak2019 evet çok fazla, bence artık insanlar kökenine bakmıyor, kulağa hoş gelmesi ve anlamı yetiyor🐥teşekkür ederim🌹