Kızlar doktorunuza danışın tabi önce ama probiyotik kullanmanızı tavsiye ederim hem. Bağışıklığınızı yükseltir hemde doğum sonrası bebeğiniZde alerji olma ihtimalini düşürür. Bağışıklığınızla da alakalı böyle problemler yaşamanız. İyi beslenin iyi uyuyun su tüketin c vitamini probiyotik ( c vitamini yerine veya karamürver ekstratı alın ) umarım işinize yarar