Merhaba.Benimde 31.haftam .Şu 2 haftadır normal akıntıdan fazla miktarda bi ıslaklık hissediyorum tedirgin oluyorum amniyon sıvısı mı acaba diye 🤔 Haftaya doktor kontrolüm sorucam bakalım.Turnosol pedler oluyormuş ayrt edebilmek için amniyon sıvısını belki onlardan verir yada alırım.