Aysegulccc Doğumdan sonra eşin yanında yatamaz diyorlar, iyi değilmiş ne alakaysa? Böyle bir şey var mı, çevrenizden duydunuz mu Veya?
mls23 Aysegulccc esim bana zarar vermekten korktugu icin ilk 3 gun yatmadi sonra yatti yani ne gibi bi sakincasi var bilemedim 🙄
Hilal93 Saçma sapan şeyler ya inanma arkadaşım inanma en çok yardımcı eşin sana bu dönemde yanında olmayacak da ne zaman olacak
UraSsmom Eşim şuan yanımda yatıyo bak tedirgin oldum şimdi kötü bişeyse kovayım hemen 😅 Ne saçma şeyler çıkarıyorlar yahu..
Elayaz Pardonda bunu söyleyen kim acaba . Böyle bi sacmalık olur mu eşle ayrı yatmak günah zaten tamam iliskiye girilmez 40 gün boyunca onu biliyoruz hepimiz ama çok sacma eşinizle şakın ayrılmayın
Aysegulccc Ay of sinir oluyorum ben de ama ne bileyim öyle diyorlar eski kafalar 🙄 ben eşime yapışık yaşıyorum resmen 1 haftadır yatamıyorum çok sinir oluyorum. Buraya yazıp sorayım dedim 🥺
Elayaz Aysegulccc en iyisi siz bildiginiz yapın İnan kendi bildiğinden şaşma her büyüğün lafı dogru olucak die bişey Yok
Buseeeeee Benim yattı yani cok şükür bi sıkıntı olmadı şuan ayrıyız oda uykusunu alsin diye yoksa bi sıkıntı yok onuda ben ayirdim sen duanı et rabbine sığın ağzı olan konuşuyor
Eylulikraninannesi Vallahi daha doğumun akşamı odamda 2 yatak vardı birinde kayınvalidem yattı diğerinde eşimle ben 😂 hiçte bişey olmadı