Busraklc01 Kızlar kalbi birden uzun süre hızlı atıp nefes darlığı yaşayan var mı ? Neler yapıyorsunuz yada neden oluyor bu
Meriwa Busraklc01 benimde çarpıntı gibi oluyo su bile içsem nefes nefeseyim kanı şuan bebeğe pompalandığı için bizim enerjimizden alıyo 😄
Eda06 Busraklc01 benimde oluyo canım özellikle açken yada yemek yedikten hemen sonra. O yüzden bu iki dönemde hiçbi şey yapmama çalışıyorum yemek yedikten sonra uzanmaya hafif egzersiz yapmaya çalışıyorum rahatlıyorum
busraydinli Busraklc01 bende de oluyor ara ara ama 125 ve üstü olmadığı sürece hamilelerde kalp atışı daha yüksek olurmuş. Benim 113 falan çıktığı oluyor
Busraklc01 busraydinli bende genelde toplandığı zaman aşırı oluyor dağılmıyor bir türlü baskı çok yapıyor
busraydinli Busraklc01 kaç haftalıksınız? Gün geçtikçe bende de toplanmalar arttı. Sanki bi yerden göbeğimi çatlatıp çıkacak gibi hissediyorum. Yamuluyo göbeğim 🥰
Simba 138 e kadar çıktı benimde doktorum kardiyolojiye yönlendirdi. Kansızlıkla alakalı olduğunu düşünüyorum bende