Merhabalar sürekli buraya yazıyordum Bugün doğum hikayesi yazmak bana da nasip olur mu diye düşünüp duruyordum çok şükür oldu 39+4 doğumun gerçekleşti 37 haftada olduğumda 1 santim açıklık olduğunu söylemişti doktor bir daha çatı muayenesi yapmadı ciddi anlamda bir sancım da yoktu artık bebeğimi kucağıma almak istiyorum dedim ve Meryem Ana otunu pazar gecesi suya koydum duası edildi O Gün itibariyle hafiften belimde ağrı ve Kasıklarımda Ağrı hissediyordum Meryem Ana otu inanılmaz bir şey inanarak yaparsanız Eğer faydasını kesinlikle görürsünüz benim gibi birinin normal doğum yapması mümkün değilken normal doğum yaptım çok şükür Perşembe günü kontrolüm vardı bugüne kadar da bir gün öncesinde merdiven çıktım sıcak su duş aldım Perşembe kontrole gittiğimde doktorum 4 santim açıklık olduğunu ve eğer istersen doğumu bugün başlata bileceğini söyledi ya da yarın sabah erkenden gel dedi muayene tek gittiğim için ve kendimi Ruhen de hazır hissetmediğim için bir gün sonra Cuma günü sabah sekizde eşim ve ailemizle birlikte hastaneye gittik beni hemen sancı odasında aldılar açıklığın 5 santim olduğunu söylediler doğumun geçiklesmesii icin Suni sancı vermeye başladılar yaklaşık 45 dakika falan sonra kasılmalarım ve ağrılarım başladı şunu söyleyebilirim Ağrı şiddeti yatakta daha fazlaydı yürümeye başlayınca indir şiddet azaldı ebeler sürekli kontrol ediyordu su fazlalığım olduğu için suyu mu patlattılar daha sonra sancım biraz azalır gibi oldu aralıklı Bir şekilde gelmeye devam etti 6 7 8 9 derken hop doğumhaneye aldılar beni 3 yıkılmanın sonunda bebeğim artık kucağımdaydi kesik atılmadı ama cilt yırtılması olduğunu söyledi doktorum o şekilde dikişlerim vardı doğumdan çıktıktan sonra kızımı kucağıma alır almaz hıçkırıklarla ağlamaya başladım tarif inanılmaz bir duygu Rabbim herkese Ama herkese nasip etsin normal doğumda Bence en önemli olan şey ebeniz ve Doktorunuz normal doğumda Doktor bir şey yapmıyor diyorlar ama yalan o kadar önemli ki onların tavırları ve dua sancı çekerken rabbinizi çağırın Allah'a dua edin sancınız azalıyor şu anda Kızım 5 günlük Ben doğumdan 1 saat sonra ayağa kalkıp yürümeye başladı arada sancım oluyor o da normal hepinizi hayırlı doğumlar diliyorum
Dikkat edilmesi gereken şeyler 1 doğum videolarını izleyin En azından size ne yapılacağını biliyorsunuz 2.ikinmanin nasıl olacağı ile alakalı internette videolara bakin ikinmak çok önemli
3. Suni sancı öyle halk arasında söylenilen gibi inanılmaz Ağrı verici bir şey değil dayana bilirsiniz
4 Bence normal doğum yapmak çok kolay ama doğum yaptıktan sonraki sutun gelme süreci ve Göğüslerim yara olması en zoru bu😊😊