ayazmoms41 Herkese iyi akşamlar ara da su gibi akıntım oluyo yani kokusuz renksiz su gibi. Peçete koyuyorum iç çamaşırıma peçete hafif ıslanmış oluyor. Normal mi yoksa sızıntı felan mıdır? 11 haftalığım bu arada.
Nacarserap ayazmoms41 bende 13+6 haftalik oldum canim… ilk 9 uncu haftadan bu yana bendede aynisı var… doktorum normal dedi… koku yoksa yeşil yada sarı degilse sorun yok dedi… yinede doktora gittiğinde şikayetini soyle belki tahlil ister
ayazmoms41 Nacarserap tamam canım teşekkür ederim. Salı günü 2 Li tarama testi için gidicem perinatolog a söylesem bişi der mi ki ?