Bünyeye göre değişiyor yan etkileri bence. İlk dozu vuruldugumda halsizlik, kolumda ağrı ve şişlik olmuştu. 1 ay sonra yapılan ikinci aşıda ise ağrı çok hafifti fakat 18 saat sonra ateşim çıkmaya başladı başlarda önemsemedim aşıdandir geçer dedim ama geçmedi.. 1 hafta sürdü ve atesim 40.2 lere kadar çıktı anlam veremedik parolle düşürmeye çalıştık. Çok şükür geçti ama 1 hafta zordu baya.