pera_ Bu sırt ağrısı nedir ki daha 19 haftalığım son aylarda ne yapacağım bilmiyorum ne yaparsam tek taraflı ağrıyor 30 haftalık üstü olanların Allahım yardımcısı olsun 😩
dilekgi123 pera_ benimde 19 haftamda basladi 2-3 gunde bi bel ve sirt agrim oluyo karnimiz buyudukce sirtimiz onu tasimaya hazirlaniyo bence o kadar korkulacak bir sey degil
Mltmdfn pera_ cok cok zor gözünü korkutmayım ama inan göğüs kafesim daralıyor nefes almakta zorlanıyorum
Esrakhraman pera_ MAGNEZYUM VE KALSIYUM!! Doktorunuzdan isteyin benimde eşek oturmuş gibi agriyodu o haftalarda simdi 25iz 1 haftadır bişey yok ilaç sayesinde😂
pera_ dilekgi123 korkmak değil sadece şimdi böyle ağrıyorsa son haftalarda nasıl olacak dedim yoksa Allahım başka dert vermesin 😊
pera_ Mltmdfn var var o da var şuna af edersin şimdiden kıçımı kaldıramıyorum oturduğum yerden sonrası allah yardım etsin 😁
pera_ Esrakhraman magnezyum yazdı aldım kullanmıyorum kramplar için kullanıyor sanıyordum benim krampım yok diye içmiyorum öyle bel sırt ağrısına iyi geldiğini bilmiyordum 🤷♀️
Hilyus Kızlar benim de siz gibi 10 haftalıkken ağrıyordu sağ tarafım şimdi 30 haftalığız halen acıyor doktor böbreğin büyüme yapıyordur ondan demişti . Onun çaresi de kateter fln takmakmış , önermedi . Kısacası sabredez doğuma kadar 🤷🏻♀️
Elifisgrn 26 haftalık hamileyim ben de ilk aylarda oluşan pelvis ağrıları rahmin büyümesine bağlı olarak oluşuyo (tam kuyruk sokumunun olduğu yer) herhangi bir riskli durumunun yoksa doktoruna danışarak yoga yapmanızı öneririm YouTube da trimester a göre çok güzel hamile yogaları var inanılmaz rahatlatıyor
pera_ Elifisgrn ben ve yoga asla yapamam 😁 keşke yapabilsem ama yapmam ne spor ne yoga valla bi yemek yaparsam dünyanın işini görmüş oluyorum 😁
555074 pera_ bende sizin gibi düşünerek kullanmadım doğru düzgün şimdi 30 haftaligim kalçama öyle bir kramp giriyor ki gözlerimden yaş geliyor eşim evde oraya buraya götürüyor o derece şu an iki tane kullanıyorum günde inşallah geçer 😟
Hilyus pera_ yok kuzum doktor erken doğumu tetikler ve enfeksıyon fln kapabilir dedi , merhem sürüyom az rahatlatıyor idare edıyom napim 😌
Bahadrprvn Bendede oluyor ama benmki ayakta cok durnca uzun iş yapnca oluyor birde kuluc var oda çabası oluyor son çare yakı yakıyorum agrsni alsn dye🤦♀️🤦♀️
Elifisgrn pera_ yapamam deme dene bak aradaki farkı hissedeceksin hem hamileler için basit esneme hareketleri oluyo böyle her yerin katır kütür ediyo off çok iyi geliyo ☺️
CgdmZtrk pera_ 33 haftalığız. Ne sırtı ağrımayan yerimiz yok çok şükür 🙂 bel bacak kalça kasık çatı pelvis heryer 🙂
pera_ CgdmZtrk oh oh neyseki az kalmış sizin diyeceğimde o haftaya gelene kadar ne çekmişşindir yinede rabbim doğumunda kolaylık versin insallah 🙏
ulkukizil pera_ 18.hafta itibari ile sırtıö ve kaburgalarımda başlayan ağrılarım hala devam ediyor. 25.haftaya giricez yani 7 haftadır çekiyorum. Her geçen gün biraz daha artıyor. Doğuma kadar da artarak devam edecek gibi. Allah yardımcımız olsun 🙏
pera_ Mom46 rabbim o haftaları Doğumu nasıp etsin yeterki de başa gelen çekilecek artık sizin de hayırlı doğumlarınız olur inşallah ☺️
DilekBodurr pera_ biraz erken başlamış sanırım Allah yardımcın olsun 😊 28+5 im iki gündür oturamıyorum sürekli pozisyon değiştiriyorum geçmiyor gece kalkıyorum gene ağrıyor 😊 magnezyum da kullanıyorum gene aynı 🤔 1 ay sonra pertim çıkar gibi geliyo