Merhaba sevgili anneler, anne adayları 🥰 nasip olursa Salı günü ikinci doğumumu yapacağım. Kızım 3 sene önce normal Doğum ile dünyaya geldi, dikişim çok fazla olduğu İçin oğluma hamile olduğumu öğrendiğim an sezeryan olacağım dedim çünkü ilkin de insanlıktan çıkmıştım. 5 ay önce kız kardeşim Doğum yaptı belden uyuşturdular doğumuna girdim çok rahat ve sakindi. Fakat şimdilerde belindeki ağrının hiç geçmediğini arada bacaklarının uyuştuğunu söylüyor. Ben çok arada kaldım, sizler tecrübelerinizden Bahsedermisiniz? Teşekkürler hepinize iyi akşamlar 🥰😘