Aysana İnternette görüyorum çok hoşuma gidiyo. Sepet beşiklerin 0-2 yaş için uygun dedikleri bir model var. Kullanan var mı. Öneriyor musunuz. Söylendiği gibi iki yaşa kadar kullanılır mı? https://www.bebekonfor.com/mavi-orgu-yan-koruma-ile-dogal-amedan-gold-sepet-besik/
bilaloguzunannesi Aysana merhaba bizde burdan aldık çok güzel geldi 650 tl ye aldik 0 5 yas arası uygun https://imgyukle.com/i/rzhndM
CgdmZtrk Aysana imkansız. Bebek artık tutunup kalkmaya başladığı andan itibaren sepet beşikte yatmıyor. 6-7 ay en fazla. Bence çok gereksiz.
Meriwa Aysana canm aynısından aldım bende ama 2 yaşı geç 1 yaşı bile kullanamaz 0-6 ay arası bilgin olsun sonra hareketlenince düşer zaptedemezsin allah korusun
Sezensu Aysana Evet çok güzel ben aldım fakat iki yaş değil en fazla 7-8 ay. Yatak odamıza yanımızda yatacağı dönem için aldık biz ayrıca odasında beşiği olacak..
Slntatlici Kiwi slepeeer aldık çok güzel henüz kullanmadık daha ama iyki almışım ayrıca göründüğünden çok büyük
bilaloguzunannesi Asumann ve gerçekten kurduk çok güzel yatak bölümünü 3 kademede ayarlaniyor simdilik en üstte daha rahat olur diye sezaryen olacağım için bebeğimi almak daha kolay olsun diye z💕
Meriwa Aysana bunların kare tarzı olanları var aynı mantık ama daha büyük onlar 2 ye kadar rahat kullanırsın 200 lira falan oynuyor ben aldım ama odasını yaptım bende anne yanı fermuarlı beşik de var onlar hep kıpraşmadığı zaman mantıklı
ozgeya Aysana aynı markanın bu modelini değil de Lara modelini kullandık.1 yaşına kadar yattı oğlum.o da 0-2 yaş olarak geçiyordu fakat mümkün değil daha fazla yatması.