nurselies Merhabalar, bugün 38+0 olduk. Yarın kontrolümüz var ve hiç belirti yok. İlk doğumum olacak. Acaba bilinen belirtiler dışında başka doğum belirtileri var mı? Sizler ne durumdasınız? ****
Ceylizm nurselies Merhabalar ❣️ Benimde 38+4 kasılma, arada aşağıma gelen bıçak saplaması, bel ağrım olmasına ramen daha bir nişan ya da su yok 🤷🏻♀️ Bu gün gelir yarın gelir derken 39 haftaya gireceğiz 🤗
Dygggkcr nurselies canım benim de hiç belirti yoktu dün çatı muayenesi oldum muayeneden sonra nişanım geldi bu sabah da suyum geldi doğum yaptım darısı başınıza 🥰
Bebikom_ Ceylizm haha aynı hafta ve gundeyız. Aynılarını yasıyorum gercekten. Yuruyuse basladım evde squat ve hamıle platesı yapıyorum bende
2020annesi Sinem67 ishal olunca dogum belirtisi diyolar bende ara sira agri disinda hic bi belirti yok
Gmzzz nurselies aynen bebegin cıkısı kolay olsun diye mesane boşaltılıyor.. 38+4 üm ve ishalim ama gelesi yok oğlumun 🙄🙄😂
Fasulyem_1 Scarlet bebegimiz kaç kilo benimde pazartesi 40 hafta doluyor doktorum pazartesi belki suni sancı deneriz dedi bende 41 e kadar beklemek istiyorum içimden ona bir şey demedim doktora çünkü pazartesi gel yine konuşuruz dedi bana. 3700 kilosu o yüzden mi dedi acaba. Çatı muayenesinde falan müsait çatıma normal dogum için
Ipek4w Dygggkcr maşallah hemen vakit bulup kendinize gelip buraya yazmışsınız ben sanki doğumdan sonra hayattan kopacak ışın gbi geliyor🤦♀️😂 bebeğiniz kız mı kaç haftalık doğdu
Dygggkcr Ipek4w evet canım kız 38+3 te doğdu tam 3 kg. Ben de anlamadım 13.30 da hastaneye yatış yaptık suyum gelince 15.15 te kızım doğdu hiç ağrım bile yoktu darısı başınıza doktor bile şaşırdı bu kadar kısa sürmesine :))
semdem1 Ipek4w Bende hayatım bitecekmiş gibi düşünüyorum. İnşallah öyle olmazz hem annelikte hemde hayatta aktif olabilirizz 🙈😂
Akurt nurselies 39+2 bende sadece 1haftadir ishal ve mide bulantisi var onun harici ne kasilma ne sanci nede nişan var mayis annesi derken haziranlarla birlikte dogurucaz herhalde :)
gkcsvn 38+1 dun cati muayanem oldu .her sey cok guzeldi fakat vajinama batma ve kasik batmalarim oluyor ozellikle geceleri.ama beni rahatsiz eden sirt agrim o kadar pilates yapiyorum diken diken batiyor sirtim neden bilen var mi normal mi ? Ateslenince olan halsizlik ustumde
Ayredderya 39+5 olduk kızım gelmedi hala 10 mayıs gözüküyor ama ne zaman gelcek bilmiyorum beklıyorum artık sabırsızlıkla
Deletedmom627372 Dygggkcr maşallah ne güzel çabucak doğmuş darısıda bizlere olsun böyle kolay doğumlar 🙏
Ipek4w Dygggkcr maşallah rabbim analı babalı büyütsün 🙏🌸 devlet hastanesinde mi doğumunuz oldu? Normal mi oldu doğum dikiş fln var mı
Scarlet Fasulyem_1 kilo 3 buçuk dedi . 4 olmazsa benim çatı da uygunmuş. Gelmezse 41 de suni verilecek bana da inşallah o zamana kadar gelir.. suni nin işe yaramama ihtimali de var boşuna sancı çekip sezeryan olmak istemiyorum üstüne.. inşallah çat diye sancımiz baslayiverir 🤲
Scarlet Fasulyem_1 haftası dolduğu için demiştir muhtemelen. Ya da suyu falan nasılmış hakkında bilgi verdi mi
Dygggkcr Ipek4w normal oldu canım özel hastanedeydik 2 tane dikişim var hiç hissetmiyorum bile gerçekten darıısı hepinizin başına inşallah 🥰🥰