Merhabalar,
Ben bugün ilk defa ılık sır ağda yapmayı denedim. Bioder markasının kavanoz da olanını almıştım. Kavanozu sıcak su olan bir kaba koyup ısıtın diye yazıyor kullanımında. Ama yeterince ısınması galiba ve kalın sürdüm öyle de hiç işe yaramadı. Kullananlar nasil isitiyorsunuz bunu? 🤔