burcinberen Merhaba arkadaşlar.2 ay önce nöral tüp defekti yüzünden 6aylık gebeliğim normal doğumla sonlandırıldıı.Bugün doktora gittim ve artık yeni bir bebek düşünebilirsiniz dedi.Cok istiyorum ama çokta endişeleniyorum sizce biraz daha beklemelimiyim .? Buarada folikasiti kullanıyorum 2aydır …
bilaloguzunannesi burcinberen doktorunuz düşünebilirsiniz demiş önemli olan sizin hazırlıklı olmanız kendinizi hazır hissediyor musunuz Rabbim sağlıklı gebelik nasip etsin inşAllah en kısa sürede nasip eder 🎈
iremgulerr burcinberen canım cok geçmiş olsun bende 3 ay önce 7 aylık kızımı ölü doğurdum. Bende kalp anomalisi yüzünden bebeğimi kaybettim. Hiç korkma endişelenme bende çekiniyordum bir daha yaşamaktan ama bu ay doktorum çok güzel konuştu benimle. %1 lik bir ihtimal için anneliğini erteleme dedi. Ben 40 im çıktıktan beri deniyorum olmadi ama kafamda hep hamileysem bebeğim yine mi ölecek düşüncesi vardi. Bu ay tamamen yok ve inanıyorum ki coook sağlıklı olacak. Sen icmen gereken şeyleri ic dikkat etmen gereken şeyleri yap. Gerisini Rabbime bırak. Allah’ım bir daha yaşatmasın inşallah
Nihalagpak Merhaba, konu ile ilgili bilgim yok maalesef, doktorlar en doğrusunu bilir. Umarım en kısa zamanda en sağlıklı şekilde istediğiniz gibi olur 🍀 Psikoloji çok önemli, huzurlu mutlu günler olsun 🌸🌸
burcinberen Nihalagpak Çok tesekkır ederim ilkini kaybedince hemen çocuğum olsun istıyorum ama endişe de duyuyorum biryandan da 😔
bilaloguzunannesi burcinberen korkma inanmalısın dua etmelisin sağlıkla vaktinde kucağıma alayım diye hayatta neye inanırsan o gerçekleşir hayatına kötüyü çağırma 💐
Dlndmr burcinberen nöral tüp defektlerinin en büyük nedeni folik asit içmemek diyorlar da o yüzden dikkaltli olun bi dahakine