Ezgiozkan Kızlar bu kolostrum denilen ilk süt herkeste geliyor mu yoksa gelmesi sütümüzün olacağına işaret midir ?? Ben 28. Haftamdayım göğsümden geliyor bir sıvı.Sütüm olacak mı oğlum emebilecek mi çok merak ediyorum bilgisi olan var mı ??
musti28 Ezgiozkan şekerli su gelir önce Doğuma kadar öyle ilk gebeliğin se eğer Doğumdan sonra emdikçe süte döner Sütün gelmeyecek olsa hiç o sıvı da olmuyor
hunilimom Ezgiozkan sütunun olması ile alakası yok canım benim hiç gelmedi hamileliğim boyunca ama almazsalar sütüm hem yağlı hemde coktu bünye ile alakalı zaten ilk zamanlar öyle fosur fosur süt gelmiyor bebek emdikçe daha da artıyor ilk zamanlar bol bol emzir sıcak suyla yıka gergin duş al
Rinaverda Ezgiozkan sizi korkutmak için demiyorum ama arkadsimdanda göğsünden sıvı geldi ve erken doğum riski çıktı dokturunuza danışma durumunuz varsa doktorunuza danışın.
Ezgiozkan musti28 gerçekten mi :) çok sevindim şu an inşallah emer de sütüm olur ya çok istiyorum emmesini. Çok teşekkür ederimm
musti28 Ezgiozkan Doğum yapınca aklında olsun cnm göğsünü sıcak su ile yıka ver daha hızlı süte dönüyor çoğalıyor ☺️
Zehra1905 musti28 doğum yapar yapmaz mı hastanede olursak nasıl yıkarız ki benimde ilk bebeğim bende bilgisizim valla 🤭🤭
musti28 Ezgiozkan rica ederim kuzum ben 14 yıl aradan sonra ikinciyi bekliyorum 😁 acemiydim ilkinde buda ustalık eserim olacak inşallah 7 yaşına kadar emsin 😂
musti28 Zehra1905 bende hastanede yıkadım cnm normal olursa Doğumun lavaboya kalkınca musluklarda zaten sıcak su akıyor hastanelerde orda eğil yıka elinle sezeryan olursa yanındaki birine sıcak su ile bi bezi ıslattır onunla sil 😘
Ezgiozkan musti28 maşallah Allah sağ salim kurtulmayı nasip etsin. Sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🤲
Zehra1905 musti28 tamamdır çok teşekkür ederim canım uygulayacam inşallah hayırlısıyla gelsin kuzular ❤️
Ezgiozkan Rinaverda canım benim erken doğum riskim var zaten rahim ağzı kısalığı sebebiyle. Ama alakası olduğunu düşünmüyorum benim ablamın da geliyordu erken doğum falan değildi yani. Belki tesadüftür.
Cansu_ertem Ezgiozkan sıvı geliyo sıktığımda kontrol için denemiştim. Ama erken doğum riskim yok 2 gün önce gittim olsa bişey söylerdi bence
Ezgiozkan Cansu_ertem o bence de herkeste olan bir şey değil. Bende risk var ama ablamda yoktu bak sende de yokmuş. O tesadüf olmuş.