ElizKuzey kiyamam ben sana, sakin uzulme baban torununu ve kizini cok mutlu bi sekilde izliyordur eminim o yuzden sende cok mutlu ol onun her zaman isteyecegi gibi sakin uzulme, aglama. Benimde babam yok ama benim 7 yasinda terk etti ondan once de var denilmezdi zaten. Ama senin baban su an eminim hep yanindadir, o yuzden onu cok mutlu et, bol bol dua et bebisine ve esine saril 😊🤲🏻🙏🏻👼🏼