Herkese merhaba arkadaşlar 😊 Polikistik over hastasiydim. Aslında oyleymisim ama hiç farkında değilmişim . Aylardır 51 günde bir adet oluyordum ama onemsememistim. Ne zamanki çocuk sahibi olmaya karar verince kadın hastalıklarına gittim o zaman yumurtaligimin birinde kistimin olduğunu öğrendim. Çok moralim bozuldu . İlk ay denemenizde malesef hamile kalamadim. O bir ay bile beni çok yipratmisti. Hatta ikinci aydada bu durumum devam etti . Çünkü çok umutsuzdum.Psikolojim alt üst oldu abartısız her gün aglamisimdir.Neyseki ikinci ay denememde hamile kaldim.inanamadim 15 gün oldu ogreneli hala inanamıyorum diyebilirim.🥰 Allah isteyen herkese nasip etsin bu duyguyu . 🤲Ovulasyon testi kullandım bu arada. Ve ovulasyon testinde garip bir şekilde hep cizgilerim devam etti. Normalde 24 saat kaybolması gerekiyormuş. Bu bile beni cokk üzmüştü 😥 hamile kalmak isteyenlere tavsiyem mutlaka ovulasyon testi kullanıp sabah akşam o testi yapıp takip etmeleri. Ve çift çizgiyi gördükleri günden itibaren beş gün boyunca ilişkiye girip ilişkiden sonra en az yarım saat yatakta yatmaniz.Hatta bir gün sol tarafıma yatıp bir gün sağ tarafıma yattım.Baska hikayeleri okuyup benim gibi moralinzii bozmayın ben boşuna uzulmusum.cunku herkesin hastalığı kendine özgü kişisel.Ben bunu o psikolojiyle hiç farkında değildim.hersey gönlünüzce olsun 🥰