Deletedmom191 __birafitap__ 6+2deyim başında beri belim yemek yapmaya bile gelmio hemen başlio eşim dio sen daha simdiden boleysen😂
2020annesi __birafitap__ ilk 3 ay ve son 3 ay bu tarz agrilar hep olucak bazen belirtiler bazen yok olucak ilk zamnlar kendinizi fazla yormayin derim
__birafitap__ Salser1985 yok sürekli değil normalde hep yatardım bugün 1.5 saat ayakta kaldım yemek yapmak için 2 saattir ağrıyor çok fena
ayazmoms41 Benimde bel ağrım vardı dr söyledim magnezyum ve kalsiyum başlattı şuan iyiyim 6. Haftadan 10. Haftaya kadar ara ara bel ağrılarım oluyordu
Salser1985 __birafitap__ normal ozaman benimde ayakta kaldığım zaman ağrıyor ama sürekli ağrırsa sıkıntı
Deletedmom191 __birafitap__ normal normal uygulamada da yazıyor ztn kasıklarda ağrı bel ağrıları bu haftalarsa normalmiş 🥰
ayazmoms41 __birafitap__ benim de yoktu ama yine de verdi içiyorum bakalım. Üşütmemeye felan dikkat et. Hatta bana dr şuan böyle başladıysa ilerleyen zamanlarda daha çok ağrın olabilir ilaca başlayalım şimdiden dedi
NurDemet Benim de belimin alt tarafları özellikle ağrıyordu, doktor normal dedi.Ayakta fazla durup iş yapınca oluyor daha çok