Belislina 37 olcam kzlar ama eller. Uyusuk hiç geçmiyor sabahları parmaklarım acıyor okadar şişiyor ki anlatamam 🤦🏻♀️ Banyo yaparken bile saçımı nasıl yıkıyorum bilmiyorum 🤷♀️ 😭😭😭 doğumdan sonra hemen insallah geçer
Asumann Belislina 35+3 olduk bende de var o sıkıntı malesef. Bazen geçiyor ama tekrarlıyor sürekli bazen kaşık bile tutmak zor geliyor valla 🙄🙄
mlkeengn Belislina sabahları ellerim kasılıyor ben de zor açıyorum .. Uyandığımda oluyor ama çok çabuk geçiyor 38 bitti benm de
Aisecik Belislina magnezyum eksikliği olabilir benimde öyleydi doktora söyledim bana ilaç verdi doğumdan 20 gün sonraya kadar kullandım sonra geçti ☺️
Belislina Asumann benim hiççç ama hiç geçmiyor hala suanda bile parmaklarım uyusuk hissetmiyorum insallah doğumdan sonra geçer🤲🏼
Belislina mlkeengn benimde devam ediyor insallah geçer çok berbat bişey yapamıyorum ya🙄 sanki hayal dünyasında yasıyorum
Belislina Kubbraa kapanmıyor yumruk olsun okadar sızlıyor ki tarifsiz 🥴 ellerim ne açılıyor ne kapanıyor öyle kalıyor 1 saat sonra yavaştan iniyor ama hep uyusuk 🙄
Kubbraa Belislina aynen canim ama vitamin eksikliğinden kaynaklanmiyor fazla ya zaten hamilelikte normal uyuşukluk filan biran önce dogursak rahatlicazz 😂
Belislina Aisecik içiyorum onu iki tane iç dedi sonra yada içme 1 tane iç devam et dedi bayadırda kullanıyorum yani 😒 şerbetli tuzlu yağlı bunlardan sebebmiş ama onlarıda kestim
bdlry Ya benim de bu hafta basladı 3-4 gündür cok kötüyüm. Hiçbir şey tutamıyorum özellikle sağ elim 😢 magnezyum magnorm içiyorum ek olarak ama geçmedi hiç geçmiyor. El egzersizi yapıyorum onlar da faydasız. Gece uykudan uyandırıyor. Doktor tuzu kes dedi direkt ben de öyle yapıyorum bakalım 🙏🏻😬 ama cok kötüymüs 😢
Belislina bdlry evet tuzu kes aynı benimde sağ daha kötü 🥴 buzlu su yap buza sok ellerini aşşağ tut biraz olsa iyi geliyor
Topraksmom Belislina sadece eller mi 🙄 ayaklarım da poğaça gibi şişti taniyamiyorum 36 numara ayaklarımı ayak bileklerim de aynı şekilde aşırı şişti inşallah hemen geçer dogumdan sonra
bdlry Belislina hepsini denedim ama o anlık iyi gibi sonra yine beter oluyor 😔 tuzu kesince bakalım fark edecek mi?
Sema3535 Belislina Ben de 30. Haftadayım aynı problemi bu hafta bende yaşıyorum hiç bi çözümüde yok 😞
Merve_fatih Kızlar tuzu azaltın, magnezyum eksikliği olabilir doktorunuzdan rica edin magnezyum yazsın,yanına takviye olarak da maden suyu için her akşam yatmadan önce. Allah’ın izniyle geçer şikayetleriniz.