Benim de bugün t3 t4 normal , TSH 0.23 çıktı çok az düşük . Doktora 2 hafta sonra gidicem daha ama bişeyim yoktur inşallah var mı öyle tshı düşük çıkan . Bu arada tok karına kan verdirtti perinatolog bu doktor devlette. Bir doktor tanıdığımın tavsiyesiyle gittim