Nese_krc Yakutu ben çok istiyorum, Livayı da eşim çok beğeniyor. Söylenirken hangi sıralama da kuşağa daha hoş gelir karar veremiyoruz 🧐
turunculuanne Nese_krc soyadınıza göre karar verin bence, 3lü şekilde söyleyince hangisi daha ahenkli oluyorsa 😊