Merhaba Kizlar,
aranizda TSH testi yaptirip degerlerini yuksek goren var mi? Benimkisi 5.15 cikti, (0.40-4.00 arasi olmasi lazim) ve doktor Hipotiroidi teshisi koydu.
ilaca basladim tekrar, neden tekrar cunku hamilelikten once tedavi gormustum zaten, adet duzensizligimden dolayi, simdi farkli bir doz ile tekrar basladim.
tecrubesi olan varsa aranizda yazabilirmisiniz? Biraz endiselendim de…
herkese mutlu aksamlar…