Gzmkk canım bende dış gebelik yaşadım benimde iğne ile 2 haftada düştü ilk iğne işe yaramamıştı ikinci iğne işe yaramıştı değerim istenilen gibi düşünce taburcu oldum ve evde kanamam oldu doktorumu aradım ve normal dedi korkma o kanamayı adet olarak sayıyorlar