Gamzelimseyma Kızlar ben 13. Haftalık hamileyim ve göbek çevremde ağrı ve şişkinlik var sizde oldu mu?☹
PasaninAnnesi 14 haftalığım bende de var ince ince ağrı giriyo saniyelik sonra düzeliyo ama uygulamanin gün aciklamasinda yaziyodu karın ağrısı kasık ağrısı görülebilir diye bide magnezyum kullaniyorum ben kasık ağrısı ondan da olabiliyo bende
Gamzelimseyma PasaninAnnesi bende saniyelik ağrılar olsa yine şükredeceğim ya. Benim 2-3 gündür böyle ben uykumdanda bir şey anlamıyorum.😭 özellikle göbeğimin üst kısmı. Hafta sonu kontrolüm var inşallah çare bulur doktorum. Bu durumu yaşayan tek ben mi varım diye açıkçası merak ettim 😖☹
PasaninAnnesi Gamzelimseyma gaz sancısıda yapabilir canm gecmis olsun yinede doktorun daha doğrusunu bilir tabiki
Hayal123 Gaz sancısı varsa o da yapar canım karın çevresinde ağrı.. yediklerini dikkat et bakalım bir süre devam edecek mi