Seydatufan 36+2 haftalık bebeğim. Bugüne kadar hiç mide bulantım olmadı. Bugün ne yesem kötü kokuyor sanki, midemi bulandırıyor. Her şeyin kokusunu çok fazla alıyorum. Erken doğum riskim vardı iki hafta bekledi bebeğim. Geleceğine işaret mi bu?
Adabkc Seydatufan bende aynı sekildeyim hatta kusuyorumda hergun ve ilaç kullanmak zorunda kaldm artık 😑
Seydatufan Tugbacolak Ben ilk defa yaşıyorum. Annem de dalga geçti. Hiç yaşamadan doğuramazsın dedi Allah sana diye.
Kardelenyigit Benim ilk 4 ayım berbat geçmişti kusmaktan ama sonradan düzeldi 36+2yim son 3 gün mide bulantısı oldu dünde istifra etmek zorunda kaldım bağırsaklarım falanda tuhaf ama gelen giden yok daha
Darkgod poyrazsmom_ sen dogurrun da ben doğurup ana okuluna göndermeyi düşünüyorum 🙄😂 biraz daha kalsın içimde çocuk yasağa uydu gelmiyor
poyrazsmom_ Darkgod hahaha canım benim 😂 inşallah bizimkide inat etmez tez zamanda gelir beklemedeyiz bakalım keyifleri ne zaman yeterde gelirlerse artık beyefendilerin🤩