Pamukprenses42 stres cok etkiliyor “acaba 30a donecek miyim” diye gun saydigin zaman mutlaka adetin gecikir. Ben 50 gunlere ciktigimi biliyorum liseden beri duzensizdir. Ne zaman kafaya takmayi biraktim, daha dogrusu takacak gucum kalmadi cunku bebek istedigim icin adet gecikince bebek icin heveslenmeye basladim, o zaman adetlerim duzene girdi. Tabi yine stresten bebek olmuyor o konuda kafayi rahatlatmam lazim simdi:) yine de duzensizlik birkac ay surerse hormonlara kan degerlenrine baktir canim kafan rahat olsun.