Ozlemcyln Gamzedngdn ben 1 tane 10lu 2 tane 5li hastane çıkışı aldım 3 tane patikli alt üst takım 2 tane patikli alt 5 tane patiksiz alt üst takım 3 tane patikli tulum aldım 7-8 tane falan uzun kollu çıtçıtlı zıbın aldım çok mu acaba ya bunların hepsi 0-3 ay
Gamzedngdn Ozlemcyln bence normal canım eskimese de kusacak kirletecek daha az olanı da sürekli yıkamaya uğraşırsın bence ideal çok değil 😊