Kızlar 10 haftalık hamileyim mide bulantim ve mide ağrısı var sanki midem de bir baskı varmış gibi son bir haftadır iştahsızlık da var kızlar salçalı herhangi birşey yiyemiyorum mideme rahatsızlık veriyor.Birde iştahsızlık olunca daha da kötü oluyor ne yaparsam bu istahsizliktan kurtulabilirim bebek beslenemez diye korkuyorum.Herkes bu haftadan sonra iştah artması olur diyo ama bende tam tersi canım hiçbirşey yemek istemiyo