PrensTaha Kızlar hangi hastanede doğum yapacaksınız ve hangi doktora 😍 36 haftalığım fikir alayım dedim
Sedos2020 PrensTaha merhaba 39 haftalık hamileyom. buhara Hastanesinde gidiyordum ama ,,doğumumu nenehatun da yapıcam malum doğum ücreti yüksek miktarda ..sağlıklı olsun inşallah nenehatunda yapicam
PrensTaha Sedos2020 doğum ücreti ne kadar biz daha konuşmadık canım. Bende Buhara’ya gidiyorum orda doğum yapmak istiyorum ama bazı şikayetler okudum Google’dan korktum açıkçası. Nenehatunun odaları tek kişilik olsaydı keşke süper olurdu ama devlet hastanesinde zor
Sedos2020 PrensTaha valla 1 gün sabredicem artık yapacak bişey yok ,ama esini hastaneden taburcu olana kadar goremiyorsun yani yanına gelmesine izin vermiyorlar nenehatunda o benim kafamı bozuyor 🙄
PrensTaha Sedos2020 aynen ben o yüzden orda doğurmak istemiyorum ben eşimi istiyorum zaten kimse olmayacak