Selamlar güzel anneler ve anne adayları. Bu başlıgı yazmamın sebebi gerçekten ilk hamileligimden sonra karşılaştığım ve hiçbir bilgim olmadıgı bir konu. Gögüs yaraları…3 ay yaralarm iyileşmedi. Kızım her emmediginde agzıma yazma bağlıyordum 😔tam iyileşti derken tekrr emiyor ve sil baştan. Inanın dogum sancılarından bile daha zordu.
Çünkü sancılar bir gün.. bense bu acıları 3 ay çektim..kimsenn bir yardımı olmadi..gögüslerim şişmisti.şimdi ikinci hamilelegimi yaşıyorum.aradan 8 sene gecti. 30 haftalık olduk. Ve gögüslerm çok hassaslaştı.uçları acımaya başladı. Benide bir korku sardı. Bu konuda gercekten bilgisi olan varsa yazarsa çok sevinirim 😊🙏