Aslında bu sabah sezeryana gircektim kızlar çünkü 41+2 haftalık gebeyim hiç açılmam yoktu çok şiştiğim için dayanamıyodum mecbur sezeryana karar vermiştik bugün için sırayı almıştık taki 2 gün önce nişanım ve ardından sancım gelene kadar bu gece şiddetli sancıyla normal Doğum yaptım Rabbim dualarımı kabul etti iyiki de beklemişim dedim sonra 🙏