Selam kızlar 31 haftalığım kendi hastanem pandemi olduğu için yakınımda bi özel hastaneye gittim ilk bebeğimin boyunun 1 hafta karın çevresi 2 hafta ileri dedi şeker olabilir diye test yapıldı benim yıllardır şekerim zaten sınırdaydı şimdi de aynı değerlerde tokluk şekerine de baktı iyi bi kahvaltıdan 2 saat sonra kan ver dedi ve sonucum 133 çıktı yüksek dedi diyetisyenin dediklerini harfiyen uygula dedi benim de kafama takıldı çok değerim yüksek mi gerçekten bu değerlerden yüksek olan varmı bi sıkıntı olur mu zaten fazla bişey yiyemiyorum ben