Gulsahmet 3 aylık gbeeyim ve agzımda sürekli sulanma oluyor midem zaten bulanıyor bide devamlı tükürük salgılanıyor! Sizce ne zaman kurtulurum yada ne zaman geçer
Ebrdef Gulsahmet 4. aydan itibaren normalleşme anca başlıyor, ben ilk gebeliğimde öyleydim şimdi ikinci gebeliğim 8 haftalık bulantı acı tat su birikmesi hepsi zirvede 😣
Bus_ak18 Gulsahmet benimde baştan beri o durum var canım ekşimsi gibi değişim bir tat ondan dolayı ilk zamanalr sürekli kustum. Şuan bi tık azaldı çkk şükür 16. Haftadaym