Kubrali44 merhaba ben 2 kasim olarak hesapladi doktorum suan 14+4 haftaligim, 12+1 de gitmistim kontrole ikili tarama yaptirmadim sadece ense kalinligina bakildi ve cok sukur normal cikti. Ense kalinliginda anormallik gorulseydi belki yaptirirdim. Cinsiyet konusuna gelince 12. hafta cok erken dogru sonuc alabilmek icin, yinede sorabilirsin tabiki doktoruna..;)