Nur5844 büyük ihtimal inmiştir çünkü öyle oluyormuş birde ayağa kalkınca vajinanda ağrı oluyorsa ayıptır söylemesi alt. Tarafının içinde bşy oynuyormuş gibi his oluyor bu şikayetlerim vardı doktoruma söylediğimde bebeğin doğum kanalına indiğini ve kendini hazırladığını söylemişti cnm 😊