derinozkaya Minigimm2020 neden olmasın kuzum baska kim olcak? 😹 ben 20 de hissettim ama inan her tekmesinde bir öncekide tepkimiymiş diyosun kasları kuvvetlendikçe cok daha net hissediyorsun neresiyle vurduğunu bile 🥰
Mrft Minigimm2020 cnm ben 16.haftaya girdigim gun hsstmeye basladm 16+5 im suan 5gundur resmen hssdiorm🤤
Bus_ak18 Minigimm2020 bende 16+4 sanırım 15den beri hissediyorum ama gün geçtikçe daha belirgin gibi. Eminde olamıyorum ilk gebeliğim 😂 inşallah odur. O pıt pıt yapınca bende parmağımla pıt pıt yapıyorm ben burdaym annem der gibi 😂
Minigimm2020 derinozkaya 😅😅😅 yani baska bsey mi oynuyo karnim damarmi vs dye 😅 o aşamaya gelmek istiyorum artik ya
Gzmsydr egemn_mom3 ben 18 haftadan sonra hissettim oda gece cok az şimdi 21 haftaligim gün içinde tekmeliyor ara ara ilerleyen haftalarda hissediceksindir endişe etme canm
Minigimm2020 Bus_ak18 😅😅 bende dürtüyorumki bebegim se tepki versin bidahq dyr ama pıt pıy yaparken hemen duruyorum ne yaparsam yapiyim o anı çıkarıyorum ınsallah bebeşimdir
Bus_ak18 Minigimm2020 inşallah canım. Bgun uygulamadaki yazıda karnınızda kıpırdı hissedio musunuz eğer varsa bebeğiniz olabilir yazıyo😊😊😊 demekki 16 24 hafta arasu hissedlmeye baslanırms demekki normal artık zamanla daha fazla hissetcez