16+2 haftalık hamileyim bende ilk bebegim kızım olcak inşallah bnde son 2.3 haftadır hareket hissediyorum sanıyordm ama doktor imkansıZ göbek atması olabilir dedi veya günde 2.3 sefer hareket eder siz hissetmezsiniz demişti. Sizin 3. Bebeginiz olduğu için hissedebilirsinz 🙏🏻